YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Regulacja miesznki paliwowo powietrznej
Autor Wiadomość
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Posty: 1478
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2011-04-29, 07:06   Regulacja miesznki paliwowo powietrznej

Koledz piszemy o synchronizacji gaźników, regulacji takiej czy innej,/jakoś nic nie mogę znaleść na forum/, mam pytanie jak i czym regulować miesznkę paliwa i powietrza mając analizator spalin, wytłumaczcie jak chłop krowie na rowie, najlepiej z fotkami
_________________
RS 1700 SILVERADO Midnight Star

Motocykle są jak wódka..prawdziwa jazda zaczyna się od litra..
DYSLEKTYK z certyfikatem
Z japonią to jak z dziwkami, idziesz, używasz, wychodzisz. A z Harrym jak z żonką, trzeba dbać, pantoflować a i tak nie zawsze da.




XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
rybak68 


Rocznik: 2001
Posty: 35
Skąd: okolice Biecza
Wysłany: 2011-04-29, 08:57   

Robrob z tego tematu została prawie napisana praca doktorska.Jeśli chcesz dokładnie to szukaj,w skrócie wygląda to tak,śruby znajdują się w pobliżu grzałek gaźników oryginalnie powinny być zaślepione.Nominalne ustawienie to wykręcenie o 3 pełne obroty dla 1100,i 2,5 obrotu dla 650.Miłej zabawy pozdrawiam.
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Posty: 1478
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2011-04-29, 15:11   

ok dzięki poszukam śrób, jest sporo tematów ale po 1 może 2 zdania gdzieś się przewijają
_________________
RS 1700 SILVERADO Midnight Star

Motocykle są jak wódka..prawdziwa jazda zaczyna się od litra..
DYSLEKTYK z certyfikatem
Z japonią to jak z dziwkami, idziesz, używasz, wychodzisz. A z Harrym jak z żonką, trzeba dbać, pantoflować a i tak nie zawsze da.




XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
luki88 


Rocznik: 1997
Posty: 5
Skąd: dabrowa górnicza
Wysłany: 2011-06-10, 21:34   regulacja gażnika

Witam ostatnio w mojej 125 sr stało się tak że bardzo wolno schodzi z obrotów i niewiem jak wyregulować żeby na wolnych nie gasł i schodził szybko z obrotów bardzo prosze o rade
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Posty: 2245
Skąd: PWL
Wysłany: 2011-06-10, 21:37   

Sprawdź linkę gazu, może jest naderwana i haczy, a może wystarczy ją przesmarować
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Jest mało rzeczy za które warto umierać, a mnóstwo dla których warto żyć.
 
 
 
luki88 


Rocznik: 1997
Posty: 5
Skąd: dabrowa górnicza
Wysłany: 2011-06-10, 21:45   

a czy przy tych gaznikach da się regulowac wolne obroty ? tam jest taka śrubka która w gażniku opiera się o przepustnice i gdy się ja wkręci to przepustnica nie schodzi calkiem w dół ale to nic nie pomaga bo silnik jeszcze bardziej wyje
 
 
Ziółek 



Model: DS 125
Rocznik: 1997
Posty: 1592
Skąd: 4 planeta
Wysłany: 2011-06-10, 23:34   

luki88, Nie wiem jak jest w 125-ce ale w 1100 po lewej stronie (pod kranikiem ;d ) jest pokrętło regulacji obrotów. Być może w Twoim jest coś podobnego. :nie_wiem:
_________________
"Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie."
Ostatnio zmieniony przez witek1965 2011-06-11, 11:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
luki88 


Rocznik: 1997
Posty: 5
Skąd: dabrowa górnicza
Wysłany: 2011-06-11, 17:08   

a co może być powodem strzelania gaznika ? na wolnych obrotach nieraz strzeli i gasnie
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Posty: 2245
Skąd: PWL
Wysłany: 2011-06-11, 18:26   

Rozbierz i wyczyść gaźnik, przedmuchaj dysze i problemy powinny zniknąć. Nie ruszaj żadnych śrub regulacyjnych. Sprawdź filtr paliwa. Trudno autorytatywnie bez oglądu wydać diagnozę. Napisz coś więcej o tych zjawiskach, przebiegu i obsłudze jaką przechodził motocykl.
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Jest mało rzeczy za które warto umierać, a mnóstwo dla których warto żyć.
 
 
 
luki88 


Rocznik: 1997
Posty: 5
Skąd: dabrowa górnicza
Wysłany: 2011-06-12, 09:51   

a jakie zadanie maja kabelki podłączone do gaznika ?
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 35
Posty: 1387
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2011-06-12, 09:54   

Kabelki podłączone są do grzałki podgrzewającej paliwo jak jest zimno.
_________________
Dawid Z.
 
 
 
Maniu_85 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 29
Posty: 338
Skąd: KONIN / TUREK
Wysłany: 2011-08-27, 12:09   

Od jakiegoś czasu zauważyłem że gdy moje moto pracuje na biegu jałowym (VTX1300) czuć zapach benzyny i widać jak delikatnie kopci, wydaje mi sie że ma za duża mieszanke paliwa i nie spala go całkowicie. Z tego co sie orientuje trzeba wyregulować gaźnik?? (jest tylko 1) Czy w tym czasie moge normalnie jeździć motorkiem? Nic mu nie zaszkodzi?? Może mógłby mi ktoś polecic jakiś dobry warsztat w łódzkim lub wlkp? (jestem z Konina)? Ile może kosztować taki zabieg? Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
 
 
soft 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 44
Posty: 1139
Skąd: Zamość
Wysłany: 2011-08-27, 12:25   

Może masz ciągle ssanie włączone? - U ciebie jest chyba automatyczne.
Nie wiem jak to sprawdzić w VTX1300 - lecz od tego trzeba zacząć.
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 49
Posty: 13183
Skąd: FreeStar Przemków
Wysłany: 2011-08-27, 13:02   

Maniu_85, tu http://www.vtxoa.com/foru...ad.php?t=216890 masz opis, ale niestety po angielsku, bogato ilustrowany, a tu http://forum.motocyklisto...nda-vtx-1300-r/
i tu http://motodriver.eu/faq-...zaly-t9630.html zdecydowanie więcej informacji, na temat twojej maszyny.
_________________


http://yamaha-dragstar.pl...t=13363&start=0




Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
 
 
Maniu_85 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 29
Posty: 338
Skąd: KONIN / TUREK
Wysłany: 2011-08-27, 16:30   

Ssanie mam ręczne. Można jeździć nic nie zaszkodzi teraz mojej maszynie?
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 49
Posty: 13183
Skąd: FreeStar Przemków
Wysłany: 2011-08-27, 17:06   

Maniu_85, chyba nie, ale ja bym wyregulował. Na pewno kopcenie i niedopalanie mieszanki nie ma to dobrego wpływu, a jak jest jeszcze katalizator w układzie wydechowym to już ma bardzo zły wpływ na niego, a zupy też szkoda.
_________________


http://yamaha-dragstar.pl...t=13363&start=0




Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
 
 
Maniu_85 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 29
Posty: 338
Skąd: KONIN / TUREK
Wysłany: 2011-08-27, 17:59   

wydechy mam zmienione cobry. Do regulacji trzeba wymontować Gaźnik? zrobią mi to na miejscu? może ktoś poleci mi jakiś warsztat solidny w łódzkim czy wlkp żeby nie było wa daleko?
 
 
soft 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 44
Posty: 1139
Skąd: Zamość
Wysłany: 2011-08-27, 22:55   

Za uboga mieszanka paliwowo-powietrzna może stanowić problem (czyli kiedy paliwa jest za mało). Jeżeli mieszanka jest zbyt bogata - nic złego nie powinni się stać, poza zakopceniem i większym nagarem.
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
Maniu_85 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 29
Posty: 338
Skąd: KONIN / TUREK
Wysłany: 2011-08-27, 23:42   

I zapewne troszke większym spalaniem, chciałbym zaprowadzić moje moto na regulacje ale za bardzo nie wiem gdzi udać sie do kogoś zaufanego :-(
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 49
Posty: 13183
Skąd: FreeStar Przemków
Wysłany: 2011-08-28, 00:07   

Maniu_85 napisał/a:
Do regulacji trzeba wymontować Gaźnik?

a po co ? sjest do tego śruba ustalające skład mieszanki. Reguluje się dopływ powietrza.
_________________


http://yamaha-dragstar.pl...t=13363&start=0




Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style mod. by Latoch: Oferta